سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش و تعمیر دستگاه فلزیاب

شاقول چیست؟

    نظر

شاقول چیست؟ طرز کار شاقول یا پاندول

شاقول چیست؟ طرز کار شاقول یا پاندول:شاقول یا پاندول به انگلیسی Plummet جسمی مخروطی شکل از جنس فلز یا سنگ است که به قسمت انتهایی آن ریسمان یا زنجیری آویزان می کنند. و به صورت عمود بر زمین قرار می گیرد. استفاده از پاندول در بنایی یا کشف آب های زیر زمینی و یا در گنج یابی شهرت و سابقه زیادی دارد , ولی در علوم ماوراء الطبیعه سابقه ای طولانی تر , اما نه به آن معروفیت , با کمی ذوق وصرف وقت از این وسیله ساده می توان اطلاعات بسیار زیادی کسب کرد.

 

شاقول چیست؟

شاقول یا پاندول ابزاری است که می تواند ما را به سوی بخش الهام گر وجودمان راهنمایی کند و پاسخ سؤالات ما را بدهد. بسیاری از سیستم ها و روشهای پیشگویی از جمله ستاره بینی , تاروت و آچینگ و… مراسم و تشریفاتی هستند .که به انسان ها کمک می کنند تا فرد بتواند به سوی قدرت های درونی و روحی خویش هدایت شود یا بر آنها تمرکز نماید. برخی از این روش ها دارای فلسفه و مشکل هستند. ولی برای آنکه با تکیه به دریافتهای خارج از حسی خویش به انجام پیشگویی بپردازید , نیازی به مطالعه و درک این اصول و مفاهیم ندارید.

بسیاری از کسانی که به علوم پوشیده و انواع دریافتهای خارج از حسی عشق می ورزند , این انتظار را دارند که افرادی که از این دانشها و تکنیکها اطلاعاتی دارند , خلاصه و نتیجه دیافتهای خویش را به صورت چند جمله مختصر و مفید در اختیار آنان بگذارند . موقعی که صادقانه به آنها گفته می شود برای رسیدن به این مدارج بالا قبلا باید در هیپنوتیزم , خودهیپنوتیزم , مدی تیشن , یوگا , پاراسایکولوژی , تاروت و روش های کاربردی مانند استفاده از گوی بلورین , دستنویسی اتوماتیک و … اطلاعات بلکه تسلط پیدا کنند.  این مطالب را مانع تراشی می پندارند.

علوم پوشیده یک مساله اجتماعی و گروهی نیست, بلکه یک ذوق فردی است. و همانطور که هر فرد می تواند در خلوت خانه به نقاشی , آموزش موسیقی , گفتن شعر … بپردازد .می تواند در رشته های پاراسایکولوژی , مدی تیشن یوگا , خودهیپنوتیزم و … هم به مطابعه و تمرین مشغول باشد. برای کسانی که به مطالعه و تجربه در تمرکز بر روی گوی کریستال یا پاراسایکولوژی هم می پردازند , این کارها با معنا و مفید خواهند بود.

 

 

شاقول ابو علی سینا

همه ی ما کم و بیش با ابو علی سینا دانشمند بزرگ و فرزانه ایرانی آشنایی داریم.کسیکه در سن 18 سالگی همه علوم را فرا گرفت.آثار ارزشمند او در زمینه های مختلف از جمله پزشکی،ریاضیات،و….بسیار قابل توجه است. ابن سینا یکی از دانشمندان بزرگی بوده .که در زمینه استفاده از شاقول مهارت بالایی داشته و از آن در زمینه های مختلفی از جمله درمان بیماری ها و… استفاده کرده و کتابی هم از وی به نام شاقول ابو علی سینا منتشر شده است.

پاندول سحرآمیز یک وسیله کوچک و ساده است. چیزی که ابن سینا با آن برخی بیماریها را تشخیص می داد و درمان میکرد، پیشگویی می کرد. یک سری دستوراتی دارد که اگر انجامش بدهید. به راحتی می توانید نتیجه اش را ببینید و خودتان تجربه کنید می توانید پیشگویی کنید. یا مسائل پنهانی رو کشف کنید. و… شاید باورکردنی نباشد. اما یک واقعیت و مثل همیشه این چیزها دست غربی هاست و ما در جهانی زندگی می کنیم. که بر تفکر منطقی تاکید دارد و به ما یاد داده که برای یافتن پاسخ های درست همیشه باید به بخش منطقی یا تحلیلی مغز خودمان مراجعه کنیم.

اما همانگونه که بخش منطقی و تحلیلی مغز را با آموزش های خود پرورش داده ایم می توانیم به پرورش حواس درونی یا بخش الهام گر مغز خود نیز اقدام کنیم. با استفاده از پاندول می توانیم با حواس درونی یا بخش الهام گر خودمان به پاسخ برخی مسائل که با ذهن همیشگی مان قابل شناسایی نیست برسیم. بخش الهام گر ما همیشه تحت تأثیر مشغله ها و درگیریهای روزانه و … قرار گرفته و منفعل مانده حالا دوست دارید فعالش کنید؟ استاد ابو علی سینا راهش را نشان داده است.

 

 

طرز کار شاقول و کار با پاندول ذهنی

روش پاندول یا شاقول روشی برای ارتباط با ذهن ناخودآگاه و حقیقت درون هست. و جالب اینجاست از طریق ابن سینا به علوم روانشناسی جدید راه یافته است. حتمالا ابن سینا هم از علوم قدیمی تر با آن آشنا شده بود.

مغز انسان شبیه یک سرو مکانیزم(کامپیوتر زنده) است. با این تفاوت که این سرو مکانیزم، زنده است و قابلیت برنامه ریزی آن از طریق احساسات ما انجام می گیرد. هر سرو مکانیزمی اطلاعاتی را در درون خود ذخیره می کند و در موقع نیاز از این اطلاعات استفاده می نماید. هر گونه عملی که ما انجام دهیم .با تمام جزئیات در قسمتی از مغزمان ذخیره می شود. ضبط اطلاعات در کامپیوتر تنها با استفاده از اعداد صفر و یک است. اما اطلاعات در ذهنمان با تمام جزئیات، رنگ، بو، مزه، احساس، خوب، بد، ترس، نگرانی، لذت، و… ذخیره می شود. میزان این اطلاعات بسیار زیاد است. تقریباً 90 درصد اطلاعات ما تحت کنترل ناخودآگاه می‌باشد. طریقه بکارگیری کلمات، لهجه، لحن بیان و دیگر اعمال در کنترل ناخودآگاه می‌باشد.

شاقول

شاقول جیوه ای خوراک خور 

دانشمند معروف اروپایی یونگ معتقد است که ناخودآگاه همانند کوه یخی می‌ماند. قسمت اعظم این کوه یخی در زیر آب است و پیدا نیست. و فقط قسمت اندکی از آن از آب بیرون آمده است. آنچه که هم اکنون به خاطر می‌آوریم و قابلیت به خاطر آوردن دارد، قسمت خودآگاه ما می‌باشد و آنچه را که به خاطر نمی‌آوریم مربوط به ناخودآگاه ما است. به طرق مختلف می‌توان از ناخودآگاه استفاده کرد و آن را به کار گرفت.

با استفاده از روشهای هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می‌توان از نوشته ها و اطلاعات ذخیره شده در ناخودآگاه استفاده نمود و آنها را به قسمت خودآگاه آورد و از آنها در جهت یادگیری، آموزش و درمان بیماریهای سایکوسوماتیک(روان تنی) استفاده نمود. همانطور کسانیکه در دوره های هیپنوتیزمی که در مرکز برگزار شد شرکت کردند. مشاهده نمودند، سوژه می‌تواند تمام مطالب فراموش شده .را دوباره بخاطر آورد. سوژه می‌تواند خاطرات کودکی خود را تا سن 3 سالگی و گاهی اوقات پائین‌تر از آن را بخاطر آورد. با استفاده از روشهای آنالیز و هیپنوتیزم در روشی بنام هیپنوآنالیز از قدرت‌های این دو تکنیک استفاده می‌شود .و مشکلات را از قسمت ناخودآگاه بیرون آورند و آنها را حل می‌نمایند.

 

جهت مشاوره خرید و فروش انواع دستگاه فلزیاب و طایاب،گنجیاب،ردیاب و تعمیر و تست و ارتقا دستگاه فلزیاب خود می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس:  09100061387